Kun je een agenda koppelen aan whatssapp?

Ik heb al gezocht maar niet het juiste programma gevonden.
Via de google agenda is het omslachtig en ik denk niet mogelijk in WhatsApp zelf.
Ik wil gebeurtenissen in een whatssapp groep zetten, zodat iedereen gewaarschuwd wordt als er iets begint. Ook herhaling van gebeurtenissen zou mooi zijn.

3 jaar geleden
in: Apps
4.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hoi Jan, ik vrees dat WhatsApp die oplossing voorlopig nog niet aanbiedt. Facebook Messenger (nochtans net zoals WhatsApp een dienst van Facebook) biedt die optie wel. Je kan daar een evenement binnen een groep aanmaken, waarbij elk groepslid ook nog meldingen krijgt enkele dagen of uren ervoor (dat kiest ieder groepslid voor zich, maar staat volgens mij standaard op 15 minuten voor aanvang van het evenement). Veel succes!

Antwoorden (1)

Er is een (betaalde) app genaamd Anydo (Any.do). Deze stuurt je via whatsapp meldingen, voegt afspraken toe aan je agenda, etc.