Hoe krijg ik een echt volledig scherm van Youtube?

Ik weet natuurlijk dat als je je vingers uit elkaar op het scherm doet tijdens een video dat hij dan wel op volledig scherm gaat maar wel ingezoomd waar door je dus de helft maar ziet.
Hoe kan ik toch het volledig scherm zien?
Voor de duidelijkheid ik heb een Samsung A51.

3 jaar geleden
in: Apps
3.3K
Amadea
3 jaar geleden
Dan moet je de video op een tablet, laptop of pc bekijken. Op zo'n klein telefoonscherm kan het niet anders.
LeonardN
3 jaar geleden
@Amadea Dat is onzin. Op elk scherm kan je iets full screen zien. De grootte van het scherm is niet van invloed.

Antwoorden (1)

Rechtsonderin het beeld zie je iets wat op een vierkant lijkt. Als je daarop drukt krijg je volledig scherm.
===
Als je een scherm hebt wat niet 16:9 is en de video is WEL 16:9 zal je altijd randen aan de zijkant houden. Of je moet inzoomen met beeldverlies. Dat is nu eenmaal de natuur van verhoudingen (aspect ratio).

https://www.youtube.com/watch?v=mSH6F5H1RuM
Toegevoegd op 04 juni 2020 23:48: afbeelding
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Als je je hele beeld gevuld wil EN alles wil zien, zal het beeld moeten stretchen. Dat is lelijk en maakt alles uit verhouding. Die optie heeft YT voor zover ik weet ook niet.