Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een deel van een whatsappgesprek verwijderen?

Ik zou graag de whatsappberichtjes (binnen 1 gesprek) van ouder dan een jaar wissen, maar de berichten jonger dan een jaar bewaren. Ik kan alleen de optie vinden om een geheel gesprek te wissen of om echt handmatig elk berichtje in een gesprek te selecteren. Dit laatste is natuurlijk een enorm karwei bij een gesprek wat al 3 jaar of langer bezig is. Is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Apps
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dát gedeelte van een gesprek, even de vinger er op houden. Het gedeelte wordt blauw en er verschijnt een prullenbak boven in een taakbalk. Tik op de prullenbak en je kunt je berichtje verwijderen.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Inekez1
5 jaar geleden
De vraag gaat over een deel van het gesprek, dus een veelvoud aan berichten. Wat jij bedoelt is een deel van een bericht verwijderen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Inderdaad, deze manier is het handmatig selecteren per bericht wat ik omschrijf in de vraag. Op die manier duurt het heel lang voor je alle berichten geselecteerd hebt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding