Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je ergens zien hoelang je snapchat hebt?

Ik wil dus weten hoelang ik snapchat al gebruik, Kan dat? Zoja: Hoe & Waar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Apps
21.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan, maar het werkt een klein beetje omslachtig.
Eerst moet via de volgende website inloggen op je snapchataccount:
https://accounts.snapchat.com/accounts/welcome
Vervolgens ga ja naar het kopje "mijn gegevens" hier heb je vervolgens de optie om een databestand te downloaden van alles wat je ooit op snapchat hebt gedaan wat zij van je hebben opgeslagen. Hier krijg je op de mail waarmee je je snapchat geverifieerd hebt een link van toegestuurd die je moet volgen.
Als je op die link geklikt hebt wordt je teruggestuurd naar de website van snapchat, daar kun je vervolgens achter "Je gegevens staan klaar" op de link klikken die de download van je data in werking zet (je krijgt een zip-bestandje).
Als je dit bestand hebt uitgepakt klik je op "User_profile.html" achter "creation time" kun je vervolgens zien op welke datum jij je snapchataccount hebt aangemaakt.

Misschien is er een mogelijkheid dit simpeler te doen, maar dit is in ieder geval een optie :) hoop dat je er uit komt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding