Wie kan mij een goede,gratis app voor op mijn smartphone adviseren?

Ik hoop binnenkort een wandelreis te maken met bagage op mijn rug. Ik lees heel graag en wil boeken op mijn telefoon zetten. Ik heb een Samsung Galaxy J5(2016)

Toegevoegd na 3 minuten:
Een app waarmee je een boek kunt lezen op je telefoon. Ik zou er wel 3 à 4 op willen zetten

6 jaar geleden
in: Apps
1.7K
dudemeister
6 jaar geleden
Aldiko Book Reader
epubs lezen op je android

Antwoorden (1)

Voor bestaande boeken zou je (als je lid bent van een bibliotheek) de Vakantiebieb app kunnen downloaden. Uit ervaring weet ik echter dat daar niet heel veel leuke boeken op staan. Voor boeken die door amateurs zijn gemaakt (sommigen zijn echt heel goed, maar de boeken zijn niet uitgegeven ofzo) kun je Wattpad gebruiken.