Waarom laat Whatsapp geen naam meer zien, maar een telefoonnummer op/in mijn Lumia 950 Windows 10 telefoon?

Deze vraag is in bijna dezelfde vorm 3 jaar geleden ook al gesteld maar dan bij/van een Iphone 5S!?

Ik heb een Lumia 950 Windows 10 telefoon en heb daar bijna alle nummers opgeslagen met +31 6 xxxxx en normaliter verschijnen gewoon de mensen met de door mij opgeslagen naam in mijn Whatsapp lijst/chat geschiedenis!

Sinds VANDAAG worden de opgeslagen namen in deze Whatsapp lijst/chat geschiedenis zonder naam en alleen met telefoonnummer getoond!!?? Wel zie ik de bijbehorende profiel foto's waardoor je ongeveer weet van wie dat nummer is?!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
3.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
Zet eens je telefoon uit en weer aan, had ik ook eens.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas het opnieuw opstarten van de telefoon heeft geen oplossing gebracht?! Het vreemde is ook dat niet alle namen in nummers zijn omgetoverd?! Het nummer van mijn moeder word gewoon met haar naam weergegeven in de WhatsApp lijst/chatgeschiedenis terwijl dat niet gebeurt bij het nummer van m'n vader! En app groepen worden wel bij hun naam aangegeven maar de members worden alleen met hun nummers weergegeven?!!

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat er in je contacten lijst wel het telefoonnummer staat maar dan zonder naam?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste Remmert1972, ik heb het probleem inmiddels getakeld. Het bleek dat er een instelling van m'n telefoon zomaar uitgezet was die noodzakelijk was voor de zichtbaarheid van de telefoonnummers.