Gebruikt Spotify data bij het afspelen van een gedownloade afspeellijst?

Ik heb in de Spotify app op mijn telefoon een afspeellijst gedownload. Zodat ik ook offline muziek kan luisteren. Nu vroeg ik mij af: als ik mijn data aan heb staan en ik speel die afspeellijst, gebruikt de app dan data, of gebruikt hij de download?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
5.9K

Het beste antwoord

Zolang je de playlist gedownload hebt,, maakt het niet uit of je online of offline bent. Je mobiele data wordt niet gebruikt.

Dit is althans bij mij het geval, maar ik neem aan dst dit niet verschilt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Als jij je afspeellijst gebruikt, wordt er geen data verbruikt. Je bent off-line en dat kost niks.

Toegevoegd na 37 seconden:
Nou ja, niks.... alleen de stroom.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je begrijpt de vraag niet goed. De vrager is juist niet offline. De vrager heeft een afspeellijst.
Deze luistert ze een keer online en nog een keer. daarna downloadt ze de lijst,
ze gaat offline en luister de gedownloade bestanden.
ze gaat online en gaat de afspeellijst nogmaals luisteren. Wat gebeurt er de laatste keer? Gaat spotify streamen OF gaat deze de bestanden afspelen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Exact mr tomaat