Snapchat wilt niet verzenden naar 1 persoon wat kan ik hieraan doen?

Mijn snapchat wilt ineens niks, geen snaps of berichten verzenden naar 1 persoon. Ik ben niet geblokkeerd door deze persoon en alle andere mensen ontvangen mijn berichten wel gewoon. Ik heb al geprobeerd het bericht opnieuw te versturen en geprobeerd andere berichten te sturen, wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
63K

Antwoorden (2)

Deze persoon verwijderen en opnieuw toevoegen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
-Vriend verwijderen en opnieuw toevoegen
-Snapchat updaten
-Snapchat verwijderen en opnieuw downloaden (tip: verander dan voor die tijd je wachtwoord, als je nog bent ingelogd, zodat je weet wat je wachtwoord is op het moment dat je Snapchat opnieuw download.)