Hoe zet ik Auto-Update uit in de Google Play Store?

De Google Play Store op mijn Android-telefoon zegt dat auto-update aan staat. Gevolg is dat apps automatisch worden bijgewerkt - ook op momenten waarop ik dat misschien helemaal niet wil.

Hoe kan ik Auto-Update van apps uitzetten?

(Ik heb geen account in de Play Store, dus ik kan niet eventjes ergens inloggen of zo.)

6 jaar geleden
in: Apps
2.3K

Antwoorden (1)

Het automatisch updaten van apps kun je zover ik weet alleen wijzigen als je ingelogd bent. Dit kan via het hamburger menu > Instellingen > Apps automatisch updaten.

Als je de Google Play store app opent en je navigeert naar het hamburger menu; zie je je naam dan staan of email adres?

Als je Google Play niet meer hebt dan kun je deze opnieuw installeren/terugvinden. zie daarvoor de bron.