Hoe krijg ik "Google Playstore is Gestopt" weg uit mijn mobiel?

Sinds een paar dagen krijg ik op het scherm vlak na het opstarten een stuk of 5 - 6 keer bovengenoemde mededeling in beeld. Ik moet dat eerst steeds wegklikken voor ik verder kan. Hoe kom ik hier van af? Hoe krijg ik deze mededeling niet meer in beeld?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Apps
2.4K

Het beste antwoord

Het lijkt me het proberen waard om deze app eens geforceerd te stoppen en het cachegeheugen te wissen. Dat doe je als volgt: Tik op Instellingen > Apps > Google Play Store. Tik dan op 'nu stoppen'. Tik daarna nog op 'Opslagruimte' (soms moet je even wachten tot de ruimte berekend is) en en tik onder 'Cachegeheugen' op 'Cache wissen'.
De kans is groot dat daarna je probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Meteen geprobeerd en opnieuw opgestart. Ik geloof warempel dat het gelukt is. Na weken!
Enorm bedankt!