Eigenaar worden van een bestaande app, hoe pak je dat aan?

Er is een teken/kleur/ontwerp- app op Play store die al meer dan 'n jaar niet meer bijgehouden/geüpdate wordt. De eigenaar doet er niets meer mee, maar gelukkig is deze, tot nu toe, nog steeds te gebruiken, al is het niet optimaal meer. Wat zeer jammer is hiervan is dat er tevens een hele community bij is ontstaan waarbij zich leuke vriendschappen hebben ontwikkeld en tevens de meest prachtige creaties bevat van veel mensen. Nu zal het waarschijnlijk niet al te lang meer duren voordat deze app nagenoeg onbruikbaar zal worden vanwege allerlei bugs die er steeds bijkomen. Dit tot grote spijt van iedereen. Aangezien er nog steeds zoveel trouwe gebruikers zijn en het eeuwig zonde is dat deze applicatie niet meer bijgehouden wordt, vroeg ik mij af wat er allemaal bij komt kijken (als de mogelijk bestaat) als je zoiets zou willen overnemen. De app is advertentievrij en ook kosteloos te downloaden en gebruiken. De kosten voor bepaalde templates zijn ook allang komen te vervallen, dus winstgevend is deze, in deze staat, inmiddels ook al een poos niet meer. Dus in principe zijn er geen derden (op Google play store na dan) waar rekening mee gehouden moet worden.
Heb er nog niet veel bruikbare informatie over kunnen vinden, dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
2K

Antwoorden (1)

hey ik heb even gekeken en wat dingen uitgezocht
Core Tests het bedrijf dat momi maakte/maakt heeft geen kantoor meer het kan zijn dat ze aan het verhuizen zijn - en even geen tijd hebben voor nieuwe dingen.

of ze bestaan niet meer door andere redenen

het maken van een "kleur app" is op zich niet zo heel moeilijk zeker niet als je ergens wat "open source" programma er van vind .... maar het gaat je meer om die momi community ... ik zou gewoon een e-mailtje naar dit e-mail sturen momi@momihot.com en vragen of ze nog van plan zijn om updates te doen , of dat je misschien de codes mag hebben .