komt het door mijn youtube dat ik geen apps meer kan downloaden?

kijk ik kijk filmpjes van een youtuber en mijn ouders denken dat ik daardoor geen apps kan downloaden is dat waar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
4.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
plz reageer want ik wil het graag weten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, dat is echt onzin. Waarschijnlijk is je geheugen gewoon vol

Antwoorden (1)

Hoi, je moet natuurlijk eerst kijken wat er zoveel ruimte in beslag neemt.

Voor Iphone:

Ga naar Instellingen > Algemeen > Opslag en iCloud-gebruik.
Je kunt nu kijken hoe de opslagruimte op de iPhone en op iCloud worden gebruikt. Onder het kopje Opslag zie je hoeveel er in gebruik is en hoeveel er nog beschikbaar is.

Tik op Beheer opslag om te kijken welke apps veel ruimte innemen. Het duurt even voordat je alle data te zien krijgt. De app met de meeste opslag staat bovenaan.
Tik op een specifieke app om te zien hoeveel ruimte de app zelf inneemt.

Voor android:

Ga naar Instellingen / Applicaties (apps) en dan gedownload.
Je ziet nu alle Apps op alfabetische volgorde, en onder de naam zie je meestal hoe groot de app is. (Is dat niet het geval, dan klik je op die app en dan zie je het ook vanzelf.)

Beide Besturingssystemen:
Het lukt altijd om foto's, muziek, video's die je niet meer nodig hebt desnoods te kunnen verwijderen. Je kan bij Whatsapp altijd nog chat's verwijderen die je niet meer nodig hebt of niet meer gebruikt ( dat was bij mij al gauw 1gb opslag gewonnen).

Je geeft zelf al aan dat je vaak op Youtube zit, dan is het vaak een goede oplossing om eens even de bezem door Youtube te halen: namelijk zoekgeschiedenis en het cache geheugen verwijderen.

Beide systemen:

Ga naar Instellingen (rechtsboven), ( Android klik je daarna op zoeken) ( op IOS scrollen naar Privacy), vervolgens op beide systemen klik je op zoekgeschiedenis (kijkgeschiedenis) wissen. Je bent wel daarna al je zoekopdrachten kwijt maar dan heb je meestal ook meer ruimte.

Je kan ook de cache geheugen verwijderen van een aantal apps, dat doe je door het bovenste gedeelte te herhalen waar staat Voor Android, maar dan klik je op die app en vervolgens op Cache geheugen wissen.

Op Iphone is dat net even iets anders, dan moet je het per app proberen te doen.

Voor Android is er een goede app die meer opslagruimte kan creëren, namelijk Clean Master ( maar eerst even veel foto's verwijderen.)

Voor Iphone heb je weer een andere goede app, namelijk Power Clean ( die werkt ook goed, maar als je 'junk' verwijderd krijg je een melding dat hij vol dit. Gewoon op Gereed klikken en dan heb je meer opslag.

Voor android heb je eventueel nog 1 manier om meer opslag te krijgen, dan is door een micro- sd kaart aan te schaffen. Voor minder dan een tientje heb je al een goede. Zoveel mogelijk apps op de micro sd kaart zetten en je hebt al gauw meer ruimte.

Succes!