Whatsapp staan niet tussen mijn apps. Hoe kan dit?

Ik zie whatsapp niet in mijn beginscherm staan. Of op een andere manier gezegd, ik zie whatsapp niet tussen mijn andere apps staan.Als ik naar de appstore (of playstore) ga, en ik zoek op 'whatsapp' , staat er wel 'open'. Dat betekend dat ik whatsapp wel heb gedownload. De enige manier hoe ik mijn whatsapp dus kan openen is door de appstore, of de zoekfunctie die je krijgt door je vinger naar beneden te swipen. Eigenlijk niet zon probleem, maar toch vind ik het wel prettig als ik whatsapp gewoon op de normale manier kan openen.. weet iemand hoe whatsapp gewoon weer tussen mijn apps komt te staan? Eerder stond de app er gewoon nog tussen, nu niet meer. Help!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
41.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik je iOS of Android? Als je een Apple product gebruikt, gewoon even aansluiten op de computer en synchroniseren met iTunes. Daarna kan je (indien je al eerder hebt gesynchroniseerd), de apps verslepen op de computer. Sleep WhatsApp even ergens anders naartoe en synchroniseer opnieuw. Misschien verdwijnen apps van je telefoon als je hem synchroniseert met de lege iTunes op de computer. Als dit gebeurt gewoon weer opnieuw downloaden. Als hij er nu nog niet staat, misschien even WhatsApp verwijderen en weer opnieuw downloaden? Androids heb ik geen verstand van ...

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je de app per ongeluk van je beginscherm verwijderd. De methode om hem er terug op te zetten verschilt per telefoon. Dit geldt bij een Samsung:

Druk op het icoontje apps rechtonder op je beginscherm.
Swipe steeds naar rechts totdat je het blad hebt gevonden waar WhatsApp op staat.
Houdt het WhatsApp icoontje ingedrukt. Na twee seconden krijg je dat je eigen beginscherm. Hier kun je ook naar een ander blad swipen en hem dan loslaten waar je hem wilt hebben (je houdt hem dus de hele tijd ingedrukt).

Als goed is moet het zo lukken.

Succes