Is er in whatsapp een functie waarbij je automatisch kunt beantwoorden dat je afwezig bent (en sus niet kunt reageren)?

Binnenkort enkele weken vakantie en mogelijk ga ik tel thuis laten. Handig dus om een soort van afwezigheidsbericht te kunnen laten versturen als ik berichten ontvang. Zoals dat in Outlook ook kan.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Apps
12K

Antwoorden (1)

Nee, dit kan volgens mij niet. Dan zou je ook continu online moeten blijven en je telefoon aan laten staan. (aan de lader, want ik denk niet dat je telefoon zo lang opgeladen blijft).

Je kunt wel in de status van je Whatsapp profiel zetten dat je niet kunt reageren tussen bepaalde data.
En je echte vrienden kun je voor die tijd wel even een appje doen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Leuk gegeven voor inbrekers. Bekenden weten toch wel dat je weg bent; laat onbekenden maar even wachten.