Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is het geluid van een spraakbericht zo zacht op whatsapp?

Als ik een spraalbericht luister is die heel zacht, terwijl die van filmpjes wel hard is. Ook wordt het beeld donkerder. Ik heb een Samsung galaxy s4 mini.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Apps
18.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je met je telefoon schud heeft hij een sensor dat je het geluid niet te hard tegen je oor aan hebt dat gebeurt ook met bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zelf ook dit probleem gehad alleen bij mij was het degene die het bericht insprak die zat te ver van de microfoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk of je media volume op zijn hardst staat. Houd je oor niet te dich bij je telefoon vanwege de sensor. En vergelijk met andere opnames hoe hard die zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Doe je toevallig bij de spraakopnames de telefoon dichter bij je gezicht? Bij mijn telefoon doe ik dat soms ook onbewust bij de opnames; het scherm dimt dan inderdaad en het geluid wordt zachter omdat het zich aanpast omdat het denkt dat het bij mijn oor is. Probeer de volgende keer eens goed op te letten of je je telefoon op afstand houdt als je het afspeelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding