Is het mogelijk om Whatsapp Gesprekken op een andere telefoon terug te kunnen lezen?

Hallo, is het mogelijk om Whatsapp Gesprekken op een andere telefoon terug te kunnen lezen?

Mijn ouders willen namelijk graag mijn broertje in de gaten houden,
Maar dat gaat niet zomaar volgensmij,.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Apps
6K

Antwoorden (5)

Nee, dat gaat niet. Whatsapp is nummer gebonden. Zou alleen kunnen als ze een backup maken van de gesprekken of de gespreksgeschiedenis mailen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, dit is niet mogelijk. Anders zou je met een telefoonnumer van iemand anders een Whatsapp account kunnen maken. Per simkaart kan maar één telefoon op dat Whatsapp account ingelogd zijn. Wel is het mogelijk om Whatsapp op de computer te lezen. Dit doe je door een QR-code te scannen met het Whatsapp account van je broertje. Hierdoor zou je/je ouders je broertje mee in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op een andere telefoon kan niet omdat Whatsapp nummer-gebonden is. Wel is het mogelijk om het in een Firefox terug te lezen. In de instellingen van Whatsapp op de telefoon moet je dan kiezen voor Whatsapp web. Op je PC/laptob ga je naar web.whatsapp.com en scan je de QR code met de telefoon. Zodra de telefoon in de buurt is van de pc ( in huis is genoeg) verschijnen dan alle app-jes in de browser
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Op een andere telefoon niet inderdaad. Wel kan de telefoon uitgelezen worden en kunnen hier ook gewiste whatsapjes naar boven gehaald worden.
Ook kun je (iPhone) gegevens uit de iCloud halen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan alle als je de simkaart van de oude telefoon overplaatst.