Waarom blauwe vinkjes bij Whatsapp terwijl laatst gezien status in het verleden ligt?

Bij sommige contact personen krijg ik de blauwe whats app vinkjes terwijl deze persoon nog niet online is geweest (laatst gezien status). Hoe kan het dat de persoon het wel leest maar niet online is geweest volgens Whats App?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
27.6K

Het beste antwoord

Een van de meest gebruikte methode is het wifi uitzetten en dan de berichten lezen.
Laatst gezien wordt dan niet meer opgeslagen maar de blauwe vinkjes wel.
Whatsapp slaat op wanneer die gene de berichten heeft gelezen en wanneer die gene weer verbindt met internet krijg je die blauwe vinkjes te zien maar geen laatst gezien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja precies heb ik pas ook gezien

Andere antwoorden (1)

dit komt waarschijnlijk omdat de functie nog in een soort van beta zit