Ik mis de menu knop in mijn whatsapp op de S4, wat nu?

Ik wil graag mijn status en profielfoto aanpassen in mijn whatsapp op mijn samsun S4, maar ik mis een menuknop.
Als ik whatsapp open zie ik alleen boven " gesprekken", een loep en een envelopje om een nieuw gesprek te beginnen.

Hoe kan dit? En hoe kan ik nu de dingen wijzigen in mijn menu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
4.6K

Antwoorden (1)

Je moet even op de 3 streepjes onder op je telefoon klikken nadat je WhatApp hebt geopend, dan krijg je het volledige menu.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie!
Je kunt wel zien dat de telefoon nieuw is voor mij :S
Zou bijna denken dat ik blond ben ;-)