Ik wil een liedje doorsturen via whatsapp op mijn Iphone, maar weet niet hoe dat moet of dat het kan weet iemand hoe dit moet?

ik heb een Iphone 4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
19.2K

Antwoorden (2)

Mijn zus heeft een iPhone 4s en bij haar gaat het ook niet. Dus het antwoord is nee. Wat je wel kunt doen is de link via YouTube doorsturen via app. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Open de Youtube app en zoek je lied. Zoek nu naar de knop die lijkt op het kleiner dan-teken ( < ). Je krijgt een lijst met apps die je kunt gebruiken om de video mee te delen. Selecteer Whatsapp en vervolgens de contactpersoon of -groep waar je de video naar toe wil sturen.