Hoe kan ik berichten zoeken (om terug te lezen) in whatsapp op iphone?

Ik heb sinds kort een iphone, en nu wil ik berichten terug lezen. Op mijn oude mobiel (een samsung) kon dat wel, dan typte ik een trefwoord en kwam hij met dat bericht waar dat woord in voor kwam. Hoe doe ik dat op een iphone?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook al een heletijd een iPhone en dat ik weet kan dat niet? Gewoon gesprekken terug lezen xD

Het beste antwoord

Wanneer je naar boven scrolt komt de zoekbalk in beeld!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je in een chat zit kun je alleen naar boven scrollen en eerdere berichten laden dan ga je dus echt stap voor stap terug zonder zoek functie.
Als je uit de chat gaat en in de pagina komt waar alle verschillende chats staan daar kun je boven aan de pagina je zoek functie gebruiken.

Groeten iPhone888