ik krijg facebook niet meer verbonden met candy crush, wat te doen?

Mijn facebook is al een hele tijd gekoppeld met et spelletje candy crush en sinds gister kan er ineens geen verbinding worden gemaakt... iemand hier bekend mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
36.1K

Antwoorden (2)

Even de app eraf halen en er opnieuw opzetten. Hij heeft dan ook onthouden waar je bent dat maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe een update via de Play Store of wat dan ook.
Nadat je Candy Crush hebt geupdate, moet het weer verbonden zijn met facebook.