Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurt er als ik whatsapp verwijder?

Ik wil whatsapp verwijderen, en dan weer opnieuw downloaden. Heeft dit gevolgen voor mijn gesprekken? Blijven deze bewaard als ik opnieuw inlog?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
17.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De laatste 100 berichten staan opgeslagen op je telefoon in een file. Deze berichten worden over het algemeen elke 24 uur automatisch geupdate. Wanneer je het programma verwijderd en opnieuw installeert, zal whatsapp de laatste update terug zetten van 100 berichten. Mocht je na het tijdstip van updaten dus alsnog wat verstuurd hebben, krijg je die berichten er niet mee terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er ook een mogelijkheid om dat tijdstip te achterhalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja: Via Instellingen > gespreksinstellingen > kopje "back-up maken van gesprekken". Over het algemeen word om 4.00 uur dat gedaan, maar, je kan ook handmatig dan even een back-up maken.

Andere antwoorden (2)

Nee deze zijn dan niet meer bewaard en ook bij de groepsgesprekken lig je eruit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je openstaande gesprekken zullen op dat moment verwijderd worden. Je gespreks geschiedenis zou als het goed is bewaard moeten worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding