Waarom lukt het niet om HayDay Android app te downloaden op mijn telefoon?

Ik heb echt alles geprobeert maar ik kan hem niet vinden..
Terwijl hij zegt dat dier er ook voor android is.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat doe ik via mijn telefoon....

Antwoorden (1)

Deze applicatie is niet compatible met jouw telefoon; je gaf (in de reactie) aan dat je via je telefoon zocht naar de desbetreffende applicatie; in de mobiele Play Store worden alleen applicaties getoond die compatible zijn met het apparaat waar de Play Store op geïnstalleerd is.

Wanneer je op de 'computer Play Store' zou zoeken (play.google.com), dan kan je deze applicatie wel vinden, maar zie je een melding dat de app niet compatible is.