wil iemand wat sturen op whatsapp maar er komt maar 1 vinkje te staan hoe komen er weer 2 vinkjes te staan?

ik heb diegene niet geblokkeerd.
heeft diegene mij misschien geblokkeerd?
en hoe kan ik weer wat sturen naar diegene?
dus hoe komen er weer 2 vinkjes te staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
228K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien nadat geadresseerde z'n batterij heeft opgeladen . Of weer aanzet .

Het beste antwoord

1 vinkje betekend dat het succesvol verstuur is naar Whapp, 2 vinkjes betekend dat de telefoon het heeft ontvangen. Het probleem ligt dus bij de telefoon van de ander, die misschien geen internet verbinding heeft of uit staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is wel aangekomen op zijn/haar telefoon (één vinkje), maar de persoon heeft whatsapp nog niet geopend (zodra hij/zij dat wel doet, komt het tweede vinkje te staan).

Je bent waarschijnlijk niet geblokkeerd en je kunt een tweede bericht sturen als je dat wilt, daar voor geldt hetzelfde als hierboven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, 1 vinkje betekend dat het succesvol verstuur is naar Whapp, 2 vinkjes betekend dat de telefoon het heeft ontvangen
Het kan zijn dat bij diegene geen internet verbinding aanstaat! Of hij heeft je geblokkeerd! Of diegene heeft nieuwe nummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vinkje betekent dat je bericht is verzonden en als je 2 vinkjes hebt betekent het dat die persoon jou bericht heeft gelezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
(Vervolg) zie ook antwoord boven jou
als diegene jou heeft geblokkeerd dan zie je zijn profiel niet meer dus kun je dat even checken