Kan je foto's die je via whatsapp ontvangt opslaan in een andere afbeeldingen map op een iphone 4?

als ik nu een foto open word deze standaar opgeslagen in mijn fotos die ik zelf genomen heb met mijn iphone. zou er graag een aparte map voor willen hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
8.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, volgens mij kan dit niet.

Antwoorden (3)

Ik heb het opgezocht voor jou en ik heb het antwoord voor jou, maar het is in het Engels, zie hieronder:

"Just lick on the see image icon or press and hold it if you have touch screen phone, and the image will be automatically saved in your phone/ memory card before you`ll be able to view it."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je zal ze handmatig in een andere album moeten zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja als je bijvoorbeeld de app picture safe download