Hoe download ik whatsapp op mijn blackberry? Lees de beschrijving goed!!

Hallo, ik heb een blackberry curve. Vorige week begon alle ellende. Whatsapp gaf geen melding en geen lichtje meer, scrollde het gesprek niet meer mee etc.

Toen kreeg ik een melding, dat whatsapp een update had. Dus, ik dacht dat het dan voorbij was. De installatie duurde zeer lang (3 kwartier á een uur?), dus heb ik 'm uitgezet. Toen ik m'n telefoon weer aanzette, stond whatsapp erop. Hij zou het toch moeten doen, zou je zeggen.

Helaas.. Ik kreeg een of andere error. Daarna heb ik whatsapp weer van m'n telefoon verwijderd.

Het probleem is namelijk, ik ga over een week op vakantie, ik heb geen abbonement en smsen en bellen is duur in Turkije.. Dus ik wil whatsapp echt weer op m'n blackberry hebben.

Dus ik wilde 'm downloaden, maar als je de app world opent, en dan naar een app gaat, krijg je een knop: download. Deze knop is bij whatsapp dus verdwenen. (?)

Via de app world lukt het niet, dan hangt hij vast en als ik zo ver kom dan mis ik de download knop..

Heeft iemand een idee hoe ik whatsapp weer op een normale manier op m'n telefoon krijg? Je zou me uit de brand helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2.1K

Antwoorden (3)

Reset je gehele blackberry, dit kan bij opties en dan 'terug naar fabrieks instellingen'. Daarna kun je alles opnieuw installeren en updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.whatsapp.com en vanaf daar downloaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik zou doen:
Stap 1: haal de batterij uit je BlackBerry en plaats deze terug waardoor deze een goede koude herstart krijgt. (Belangrijk)
Stap 2: Wanneer de telefoon opgestart is start je appworld en zoek je WhatsApp bij Mijn Apps op. (mogelijk werkt deze na een battery pull wel)
Als je die aanklikt heb je ook de keuze verwijderen en/of herinstalleren. Je zou kunnen verwijderen en daarna herinstalleren. of direct herinstalleren(afhankelijk van hoe ver whatsapp beschadigd is)

Mocht dit alles nog geen oplossing bieden maak dan je BlackBerry eerst leeg en installeer alles opnieuw. Dit kan via het menu Opties, Beveiligingsopties, Algemene instellingen en druk als je daarin de toets met BlackBerry logo in en kies: toestel Leegmaken. (geval BlackBerry Curve 8520)
heb je een Blackberry met nieuwere software zoals bijvoorbeeld de 9360 ga dan naar Opties, Beveiliging, Toestel Leegmaken.

Mocht je foto's op je geheugenkaart hebben die je wil bewaren dan zou ik deze er eerst uithalen, het kan gebeuren dat deze ook leeg gemaakt wordt.

Succes en alvast een fijne vakantie, hopelijk met een goed werkende BlackBerry.