Waarom komt er alleen maar 1 groene vinkje te staan bij whatsapp bij iedereen die ik een bericht stuur?

Ik heb wel gewoon internetverbinding, maar ik krijg geen 2 groene vinkjes te zien, dus krijgt de ontvanger mijn berichtjes niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is je whatsapp niet geregistreerd maar dan zou je niet eens kunnen versturen
Zou ook kunnen zijn dat de persoon die je wilt bereiken zijn/haar telefoon uit heeft staan oid.

Antwoorden (4)

2 vinkjes betekent dat de ontvanger het bericht heeft gelezen (ook al werkt dat niet altijd even optimaal). Het bericht is dus wel gewoon verstuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond laatst een handleiding.
1 vinkje betekend dat jij het bericht hebt verstuurd,
2 dat de ander deze heeft ontvangen.
Maar het werkt idd niet optimaal. Ik ga de bron even voor je opzoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je naar je whatsapp gaat en dan naar instellingen en boven aan naar 'help' kun je het lezen.
Bij het eerste vinkje is het bij de provider aangekomen,een tweede vinkje betekend dat de ontvanger hem heeft ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 vinkje = verstuurd
2 vinkjes = ontvangen.
maar werkt niet altijd.
maar ga er maar vanuit als er staat dat diegene online is dat het bericht vrij snel gelzen wrd