Whatsapp gratis?

Ik heb watsapp gedownload op een android, hij was gratis, maar op mijn oude Iphone moest ik er wel een aankoopbedrag voor betalen. Moet ik nu per sms betalen ofis hij helemaal gratis geworden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.7K

Antwoorden (10)

Hij is helemaal gratis :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt voor je snelle antwoord:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :-).
Op android is whatsapp helemaal gratis :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is helen maal gratis nu dus. Veel suc6 er mee en word niet verslaaft er aan doeg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je die iphone jailbreakt is WhatsApp op je iphone ook gratis ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de iPhone kost whattsapp 79 cent maar bij android gratis je kan op bijde gratis sms'en
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij android als besturingssysteem kan je het gewoon helemaal gratis downloaden bij market, hoef je niks voor te betalen. Er zijn wel apps waar je wel voor moet betalen maar dan moet je eerst betalen en het staat erachter dus dat zie je snel genoeg. Bij de Iphone moest je er wel voor betalen omdat het geen Android was.

Veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helemaal gratis voor een android..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeuj, de eerste die zegt dat het NIET gratis is.
In de app stores kan het misschien gratis zijn, maar bij de algemene voorwaarden van WhatsApp, die iedereen met WhatsApp geaccepteerd moet hebben, staat dat je eerst een gratis 'trail' van een jaar kunt gebruiken. Dit houd in dat je in deze 'proefperiode' de dienst gratis kunt gebruiken, en na dit jaar er voor moet betalen.
Ik citeer: 'During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op android is hij gratis, maar voor mij (ik heb blackberry curve) moet ik 1,99 dollar per jaar betalen. kost geen drol dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp is niet altijd gratis. Tegenwoordig kan je ze in de istore of de androidmarket makkelijk vinden, hierbij is het wel gratis. Wanneer je het via internet download kan het zijn dat je een eenmalige betaling hebt van 1$, maar ik heb het nog maar zelde gezien.

wel weet ik dat ik er (ongeveer een jaar geleden), 1$ voor betaald heb, om het eenmalig te dowloaden. maar dit is geloof ik dus veranderd.

wanneer u het niet zeker weet voor u mobiel, klik op de app in de appstore en dan word er aangegeven of het een betaalde app is.

het gebruik is in iedergeval gratis.
succes!