Kan ik als Belg een Duits mobiel abonnement afsluiten?

Ik vroeg mij af of mogelijk is om als Belg (wonende in België) zich te abonneren op een Duits mobiel provider zoals Vodafone Duitsland of Deutsche Telekom?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
7.8K
TurfGraver
5 jaar geleden
Wellicht wel, maar bellen vanuit buitenland (wat Belgie zal zijn voor hun) zal wel duurder zijn.

Antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk, het is mij als Nederlander ook gelukt bij Vodafone in Duitsland. Naast uiteraard een geldig ID bewijs moet je ook een bankrekening in Duitsland hebben, omdat je alleen via automatische incasso kunt betalen en Vodafone niet incasseert van een buitenlandse bankrekening. Ik kan me zo voorstellen dat DT diezelfde voorwaarde hanteert, maar om dat zeker te weten moet je de klantenservice bellen.