Hoe verwijder ik mijn belgeschiedenis zonder/voor dat mijn ouders het zien?

Ik bel 's avonds graag nog met een vriendin voor het slapen gaan, ookal moet mijn telefoon dan al uit zijn. Als mijn ouders te weten komen dat ik 's avonds nog bel, vertrouwen ze mij zo niet meer en kan ik helemaal niet meer bellen. Oops..
weet iemand raad, alsjeblieft?

Mvg, N

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Je kunt dit doen door je logbestanden te wissen. Bij het icoontje Telefoon zie je daar vaak bovenaan een icoontje van.

En nog terzijde: Als je ouders de telefoonspecificatie kunnen inzien, dan zien ze ook met wie jij belt. Wissen heeft dan geen zin, dus het is handiger om niet zo laat meer te bellen. Laat zien dat je je betrouwbaar opstelt, dan hoeven je ouders de telefoon ook niet af te pakken. Hoe betrouwbaarder jij je opstelt, des te meer vrijheid krijg je van je ouders.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
hoi! is het misschien een idee dat je met je ouders een afspraak maakt over het bellen?
dat je bijv. een bepaalde tijd afspreekt dat je belt, of dat je iets eerder naar bed gaat om nog even te bellen.
Eerlijkheid duurt het langst! want stel dat je wordt betrapt; dan heb je spijt! Ik ben ooit eens betrapt toen ik stiekem lag te lezen; nou dat heb ik geweten!