Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb wel mb's data. Maar waarom kan ik niet internetten?

Ik heb laatst wat mb's bijgekocht. Maar als ik mn mobiele data aanzet en WiFi uit, kan ik alsnog niet internetten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe zijn je APN settings geconfigureerd? vraag desnoods even bij je telefoon operator naar de juiste APN settings en met een klein beetje moeite heb je het internet zo weer werkend.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heeft je netwerk geen bereik. Als je wel bereik hebt, ga naar Instellingen, Mobiel netwerk, scroll naar beneden en kijk bij 'gebruik mobiele data voor:' en check of hij aanstaat bij de apps waar je mobiele data voor wilt gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Erg bedankt. Stap voor stap gevolgd en... Ja hoor. Gelijk gelukt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Fijn om te horen!

Andere antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je in een omgeving zit waar geen bereik is. dan kan je data geen contact maken waardoor het alsnog niet lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het kan zijn dat je geen bereik heb of geen service, waardoor je niet op het internet kan.
het kan ook zijn dat je geen 4G of 3G hebt, waardoor je niet op het internet kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding