Hoeveel zijn de afkoopkosten van een 2-jarig mobiel abonnement?

Ik heb een abonnement bij tele2, nu heb ik gelezen dat je je abonnement tussentijds kan opzeggen, maar dat je je abonnement moet afkopen. Ik moet nu nog 8 maanden, van het 2-jarig abonnement. Mijn abonnement is 12 euro per maand (ik had er een toestel bij).

Ik neem aan dat het niet de volle 12 euro per maand wordt? Want je krijgt verder geen mogelijkheid om van de service gebruik te maken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
capthavoc
8 jaar geleden
vergeet niet de kosten van je toestal je betaald daar ook nog voor
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de volle 12€ per maand zijn anders is het voor Tele2 niet rendabel om dit te doen als ze dan minder geld krijgen

Het beste antwoord

Dat kunnen we hier niet bepalen. Tele2 zal berekenen wat de restwaarde van jouw smartphone is en wat de marge op de resterende maanden was. De marge is die 12 euro minus de kosten die Tele2 heeft om die maanden mogelijk te maken. Ze kopen immers netwerkcapaciteit in. Daarnaast weegt het in veel gevallen ook nog mee of je altijd binnen de bundel blijft of dat je al regelmatig meer hebt betaald en of jouw volgende abonnement ook weer bij Tele2 is. Met name in die laatste situatie zijn telco's vaak zeer coulant. De enige manier om er echt achter te komen is gewoon de vraag aan Tele2 te stellen.