Hoe weet ik of ik in het buitenland kan bellen met een Vodafone abonnement?

Ik heb bij Vodafone een abonnement van bellen, sms'en en mobiel internet. Nu ga ik straks een dagje met mijn school naar Parijs toe, en moeten wij bereikbaar zijn op onze mobiel, maar moeten wij zelf ook kunnen bellen.
Hoe weet ik of ik in Frankrijk kan bellen, sms'en en internetten?
En als ik in Frankrijk bel, komen die belkosten extra bovenop de abonnementkosten, of gaan deze belkosten gewoon van het aantal belminuten af dat ik in mijn abonnement heb zitten?
En als ze gewoon van mijn aantal minuten afgaan, geld dit dan ook voor mijn sms'jes en mijn mobiel internet MB?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

In de 1ste plaats zou je Vodafone alles in 1 op reis kunnen aanschaffen
Uit ervaring weet ik dat Vodafone de kosten in het buitenland buiten je bundel om factureert dat wil zeggen dat je extra moet betalen voor alles wat je in het buitenland belt of gebeld word smsjes verstuurd en data gebruikt