Kan ik mijn Ben.nl abonnement in een ander toestel doen?

Ik heb een abonnement met iPhone 4 bij Ben gekocht. Zou ik de simkaart in een simlockvrije iPhone 5 kunnen stoppen, en dan gewoon van 3g ed. gebruik maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ja dat kan.
Als het toestel simlockvrij is zal dat geen probleem opleveren, dan kan je elke sim (die past) in het toestel stoppen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan mijn huidige telefoon (iPhone 4) niet simlockvrij is, is geen probleem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoor, kan gewoon in de andere telefoon zolang deze simlock vrij is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje! Dit klopte inderdaad, ik moest wel even mijn simkaartje laten knippen naar nano-formaat, maar toen deed hij het prima.

Andere antwoorden (1)

Helaas dat gaat niet lukken. iPhone 4 gebruikt een micro-card en de 5 een nano-card. Dus verschil in grootte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een beetje handig bent met een schaar is dat zo opgelost
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In die simkaarten zitten tegenwoordig nano in micro dus er zo uit te klikken