hoe moet ik van kpn naar ben met mijn telefoon abonnement?

mijn kpn abonnement loopt tot 16-8 en ik wil daarna naar een sim-only abonnement van BEN maar hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Als je bedoelt dat je je huidige tel.nr. wilt behouden, kun je kijken op de website van Ben. Op http://www.ben.nl/abonnementen, onderaan bij "Meest gestelde vragen" kun je lezen (onder Hoe werkt nummerbehoud?) wat je moet doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan gewoon naar een telefoonwinkel gaan en verellen wat je wensen zijn. Dat kunnen ze ter plekke regelen. Wellicht hebben ze meteen een mooie aanbieding voor je!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook via een vergelijkingssite zoals www.sim-kaart of www.sim only.nl een BEN abonnement uitkiezen, na het afsluiten zal je van BEN een simkaart per post opgestuurd krijgen. Deze gaat in wanneer jouw KPN abonnement afloopt mits jij deze datum ook aangeeft bij BEN (dat kan via het formulier bij het afsluiten van een sim only), BEN zal net zoals andere providers zorgen dat het andere abonnement (in dit geval KPN) op tijd zal stoppen en dat het nieuwe BEN abonnement in zal gaan.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie, Sim Only vergelijkingssites zoals www.sim-kaart.eu en www.simonly.nl