Welk telefoon abonnement heeft een belplafond en een dataplafond?

ik krijg bijna een mobiel maar daarvoor heb ik een abonnement nodig en ik vroeg me af of er een is met een belplafond en een dataplafond en het liefst ook een smsplafond.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Alleen Simpel en HollandsNieuwe hebben een écht belplafond (dat je dus echt niet meer kunt bellen als je bundel op is), bij de andere providers kun je meestal gewoon doorbellen, sms-en, en data gebruiken (natuurlijk wel tegen het hoge buiten de bundel tarief dan).
Wel kun je zélf een app installeren die je gebruik in de gaten houdt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tegenwoordig heeft o.a. T-Mobile een dataplafond waarna je gratis verder data kan gebruiken maar dan tegen lagere snelheden (maar dus wel onbeperkt).

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie ook het smsen zit er onbeperkt bij in. Zeker voordelig te noemen zie www.sim-kaart.eu voor een goed overzicht tov andere providers.