Kan ik nu een abonnement afsluiten bij Ben en het pas over 3 maanden in laten gaan?

Mijn huidige abonnement van Vodafone loop op 13 juli 2013 af. Nu heb ik bij Ben een leuke aanbieding gezien, maar als ik mijn nummer wil behouden dan kan ik pas een nieuw abonnement afsluiten vanaf 14 mei 2013. Aangezien ik betwijfel of de aanbieding dan nog geldig is, wil ik eigenlijk niet zo lang wachten. Weet iemand hoe het zit als ik mijn nummer niet wil behouden? Kan ik dan een contract afsluiten bij Ben en aangegeven dat ik het abonnement pas vanaf juli 2013 in wil laten gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Tijdens het bestellen van een Ben abonnement, is er een optie om aan te geven wanneer je het abonnement wilt laten ingaan (per ingangsdatum).

Voor een voordelige tarief kun je voor een 2-jarig contract kiezen of een maandcontract, dat per maand opzegbaar is.

Als je je mobiele nummer niet wilt behouden, dan hoef je niets te doen. Nummerbehoud is alleen wanneer je je huidige mobiele nummer wilt blijven gebruiken bij overstap naar een andere provider.

Wel behouden? Dan vul je het nummer, je huidige provider, gewenste overstapdatum in tijdens het bestelformulier.

De veelgestelde vragen staan op de Ben website, er kan eventueel contact opgenomen worden met de klantenservice of via Ben Facebook (''groetenvanBen'') dmv bericht onder de naam (Gratis en snelle hulp)