Als ik een iPhone 5 via Amazon koop, werkt hij dan gewoon met mijn Nederlands abonnement?

Lukt dit gewoon? Er staat gewoon bij dat hij "unlocked" is. Hij is daar een stuk goedkoper dan in Nederland, dus ik wil hem graag daar kopen. Dit is de link: http://www.amazon.com/gp/huc/view.html?ie=UTF8&HUCT=1&newItems=C2NRNWQ2IINV8R%2C1&nodeID=2335752011&storeID=wireless

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is de link niet goed.
Maar je zou ook eens bij de europese Amazon kunnen kijken:
www.amazon.de
www.amazon.fr
www.amazon.co.uk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Excuus, dit is de goede link: http://www.amazon.com/Apple-iPhone-16GB-Black-Unlocked/dp/B0097CZBH4/ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=AYO3CSLKTE1FF

Antwoorden (1)

Ja, de telefoon werkt wel als je een nano-sim bij jouw abonnement kunt krijgen. Maar dit model ligt voor 649 dollar in de Apple Store in NY, dus waarom 710 betalen? Er komt not sales tax (ong. 7-9%) en verzenden bij, dus je moet je sterk afvragen of je het de moeite waard vindt. En als de douane het pakje opent, komen daar nog eens invoerrechten bij.