Waar kan ik een tele2 mobiel abonnement afsluiten, behalve op internet ?

Ik kan dus niks via internet bestellen.
Zijn er mobiel zaken, waar ik een tele2 abonnement kan afsluiten, zo ja welke ?

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik wil graag dit abonnement van tele2 met Nokia 808.
https://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/387/tele2-smartmix-2-jaar/8748/nokia-808-pureview?TRANSID=946303625&_df=true&authenticity_token=vKbb8WeDApWi0QDNAhjuUaCAm4%2FArJAWFVmVWuUmptE%3D&extras%5B2%5D=165&gsm_bundle_id=2183&internet=165&is_renewal=0&length=24&m4n_aid=5637&product_version_id=1068&provider_id=22&utf8=%E2%9C%93#bestelformulier

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ook bij de Phonehouse. En de Phonehouse heeft in mijn ervaring ook een prima service.

Antwoorden (2)

ik heb een tele2-abonnement bij belcompany afgesloten. Belcompany zit overal door het land verspreid.

http://www.belcompany.nl/Winkels/Pages/WinkelsInformatie.aspx?a=&r=10
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
phonehouse dat is het best
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je ook uitleggen waarom? Nu is het slechts een bewering...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat zei alle providers hebben en kunnen je gelijk in de winkel afsluiten