Kan je bij een t-mobile smart plus abonnement, met een onbeperkt internet bundel, de bundel na de 9 maanden korting ook opzeggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Nee, je gaat een contract aan voor 12 of 24 maanden. Bij het abonnement waar je 9 maanden korting krijgt zit je er dus 24 maanden aan vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar als je een abonnement zonder bundel start kan je de bundel waarneer je wilt activeren en deactiveren. Hoezo kan dat in dit geval dan niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk dit vond ik op de t-mobile site: "De Voordeelbundels zijn aantrekkelijk geprijsd en elke maand eenvoudig aan te zetten en in de meeste gevallen na één maand op elk moment uit te zetten. Daarna kun je ze op elk moment uitzetten. Stel dat je een Voordeelbundel na een maand en drie dagen wilt opzeggen, dan brengen we je ook alleen die gebruiksperiode in rekening: een maand en drie dagen dus. Je zit er dus nooit langer aan vast dan een maand. Je beheert je Voordeelbundels via My T-Mobile, of door te bellen naar 06-2400 1200 (je beltarief)" Dus vandaar dat ik nu aan het twijfelen ben!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de site van t-mobile is een gebruikers forum, je zult sneller een duidelijk antwoord krijgen als je je vraag dan daar stelt. Er zitten daar ook mensen van t-mobile zelf...
waarom zou je je korting opzeggen het is een voordeel hoor .
en je kan je korting niet opzeggen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De T-Mobile voordeelbundels kun je via My T-Mobile elke maand aan en uitzetten. De onbeperkt Internetbundel is een voordeelbundel en kun je dus ook uitzetten na verloop van tijd.

Je valt dan terug in het datalimiet wat voor jou abonnement geldt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als je bvb. een nieuw toeel met smart plus abonnement met deze onbeperkt internet bundel in een keer aanschaft, kun je dan ook nog de intenet bundel uit zetten. Of hoort dit dan bij je abonnement voor 24 maanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De bundels zijn altijd los inschakel of uitschakelbaar. Ook als je deze icm een abonnement aanschaft.