Kan ik gratis internet krijgen op mijn blackberry?

Begin v.d maand kwam er zo'n energie man aan de deur en ik zat achter de computer en toen zag hij een blackberry naast mij liggen, nou ja toen gingen we daar over praten en toen zei ik dat ik een half jaar gratis internet had maar dat dat nu op is en toen zei die man dat op 26 december je naar www.blackberry.nl moest gaan en dat je dan als excuus voor alle storingen 6 maanden gratis internet kan krijgen.
Klopt dit en welke site is het? Want volgens mij was het niet alleen blackberry.nl maar nog iets er achter...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat klopt niet, je kon gratis apps downloaden als compensatie voor de storingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat kan niet, je kan alleen bepaalde apps (wordt door blackberry world aangegeven) gratis tot 31 december.
Maar daarvoor moet je een code via de ping sturen
(die code heb ik ook via mijn ping gekregen).

Toegevoegd na 51 seconden:
foutje: gratis DOWNLOADEN tot 31 december