Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel mobiele (telefoon)abonnementen mag je maximaal hebben?

Op dit moment heb ik 2 mobiele telefoon abonnementen.
Ik had al een oud abonnement, die loopt over een paar maanden afloopt en heb er sinds kort een tweede bijgenomen omdat het mooie aanbieding was. Ik heb dus nu 2 abonnementen. Een bij Vodafone en een bij T-Mobile. Geen dure abonnementen, vrij eenvoudige abonnementen.

Het zijn allebei 2 telefoon abonnementen. Nu vraag ik mij af: hoeveel mag je er maximaal eigenlijk hebben als particulier? Is er een grens?
Of geldt die grens per aanbieder? Ik kan mij voorstellen dat Vodafone bijvoorbeeld niet toestaat dat je meer dan 2 abonnementen hebt.

Ik denk er over bij Vodafone een 2e abonnement te nemen. Geen telefoon (bel)abonnement, maar een abonnement waarbij je internet krijgt op een tablet (3g). Daarbij krijg je vaak ook een tablet kado (zoals een iPad). Kan ik dat zomaar doen of is er een beperking omdat ik al 1 telefonie abonnement heb?

Ik heb in totaal nu 2 telefonie abonnementen. Ik heb geen idee of het feit dat ik die 2 telefonie abonnementen heb (een bij Vodafone, een bij T-mobile) een obstakel vormt of een probleem geeft als ik een nieuw abonnement afsluit.

Misschien dat het wel een obstakel zou zijn als ik een 3e telefonie abonnement er bij neem. Ik heb geen idee wat de regels en criteria zijn en waar ik die kan vinden.
Op internet en ook in de algemene voorwaarden zie ik er niets over staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

zolang je braaf betaald maakt het geen enkele provider iets uit hoeveel abonnementen je afneemt.
Het levert hun alleen maar meer geld op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al een paar jaar heb ik er 4 lopen.
3 voor mijn minderjarige kinderen en eentje voor mezelf. Maar staan alle 4 dus op mijn naam.
2 lopen er bij Vodafone, 1 bij Hi en 1 bij Simyo.
Geen enkel probleem.
Wil je het zeker weten in jouw geval bel dan hun klantenservice.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding