Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een abonnement overzetten?

Ik heb n mooie aanbieding gezien voor een telefoon, probleem is alleen dat die aanbieding volgende week verloopt en mijn ouders willen geen nieuw abonnement afsluiten voor me omdat ik over 1,5maand 18 wordt.
M'n pa wil wel voor die 2 maanden voor me instaan maar wil wel dat het abo de overige 22maanden op mijn naam staat, kan ik dat dan overzetten? Mijn, hopelijk, toekomstige provider is vodafone, mocht dit van provider tot provider varieren..

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je vader dat abonnement nemen en maak een automatische overboeking ter waarde van het abonnement over naar je vader elke maand.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, je vader tekent een contract voor 24 maanden en kan dan niet na 2 maanden iemand anders laten betalen omdat Vodafone daar dan geen contract mee heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan dat wel, echter het is net zo alle ijk om 2mnd te wachten, er komen genoeg aanbiedingen!

Toegevoegd na 22 minuten:
Zie hier link om ABO overtezetten.succes!

http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding