Hoe kan ik zien hoeveel mb ik nog over heb?

Ik heb een abbo. bij vodafone met 500 mb per maand. zou ik ergens op de site kunnen zien hoeveel mb ik deze maand nog overheb. bijvoorbeeld net zoals met mijn btg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Met een Android gestuurd toestel lukt dat zeker ( helaas geeft U de info,daarover niet) Met mijn HTC heb ik daarvoor Stats Free...lekker overzichtelijk van sms tot inkomend,uitgaand gesprek af te lezen. Ideaal !

http://www.appbrain.com/app/stats-free/com.sebastian.stats

Groet:Zoekertje

Iets dergelijks zal er ook heus wel zijn voor diverse andere toestellen,besturingssystemen.( Gewoon kwestie van Stats oo.i.d. intikken op de Market of in de Shop)

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ,wat op deze website als voorbeeld wordt gegeven Uw toestel zou zijn,dan zat U op 74% van het (afgesproken) aantal Mb 's. (geel gekleurd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak zijn er apps voor je toestel die dit voor je kunnen bijhouden. Of vanuit de fabrikant van het toestel of van een derde partij.

Voor de blackberry is er Mobile Data Alert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je aanmeldt bij "my Vodafone" op de site van Vodafone, kun je precies zien wat je verbruik is en wat je nog tegoed hebt. Ook kun je instellen dat je een gratis sms krijgt als je 90% van je data verbruikt hebt om te voorkomen dat je er overheen gaat.