Abonnement Hi verlagen.

Ik heb een Hi 25 online abonnement. Is het mogelijk om dit te verlagen? Ik gebruik er namelijk bijna niets van de laatste maanden. Ik moet nog een vol jaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

nee dit kan niet. je kan alleen verlagen als je hem eerst verhoogd hebt.
Je kan je abonnement die je als eerste heb afgesloten niet verlagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dit kan niet je zit vast aan waarschijnlijk een 2jarig abbonomend . Als ik jou was zal ik na dit jaar naar Ben gaan daar kan je je abbonoment elke maand veranderen en elkemaand opzeggen . Hoop dat ik je hier voldoende mee heb geeinvoormeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan je via de site van Hi je abonnement verlagen, maar dan moet je wel eerst aanmelden voor mijn hi. Dan kan je je abonnement verlagen.