Wat staat hier (Japans)

Ik vroeg me af wat hier staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat op z'n kop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooo dat maakt het een stuk duidelijker Freek;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat niet op de kop. Dat kun je duidelijk zien aan het 'shi' teken. Als je er niets van weet graag niet antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie toch duidelijk letters op de kop staan onderin de foto. "OPEN"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je aan dit plaatje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cerla: misschien heb ik er weinig verstand van maar ik kan wel zien dat het op zijn kop staat. @nelly 3: Tja, ik wilde jou ook een kans geven, anders staar je je idd dood.

Antwoorden (2)

Dit is inderdaad Japans. Als ik de kanji lees (met Chinese betekenis) dan lees ik iets van extreem droog. Het Japanse kanji komt veel overeen met de Chinese karakters) wat betreft de hiragana staat er: "shi na sa i" met hiragana ben ik nog niet zo thuis. "shi na" zou wellicht China beteken. Als ik naar de afbeelding kijk zou dit misschien een rijstzak zijn vanwege: open --> droog --> "Shi na"

hopelijk kan je hier wat mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heeft het iets te maken met het kledingmerk
"Superdry'.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig er staat inderdaad precies hetzelfde erop. Wat erop staat kan je inderdaad ook vertalen als superdry.