Waar kan ik het goedkoopste een woordenboek kopen van hongaars nederlands en ook nederlands hongaars?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.7K

Het beste antwoord

Bij 'de Slegte'. Als er geen filiaal is dicht bij jou woonplaats, kun je het ook online bestellen op http://www.deslegte.com/http://www.deslegte.com/.
Je kunt het ook op bol.com proberen.
Ik denk dat de meeste goedkope woordenboeken in wat kleinere winkels te kopen zijn, die misschien niet zoveel verschillende talen hebben. Als dat het geval is, kun je ook nog naar 'de Plantage' gaan. Maar daar is het niet bijzonder goedkoop. (Op http://www.plantage.nl/# kun je door je postcode in te vullen, kijken waar de dichtsbijzijnde filialen zijn).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de Bijenkorf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de onbekende boekwinkels. Dus niet de bruna ofzo gewoon een eenmans zaakje.

Ze liggen er vaak in een bak.

Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een houtenbak met allemaal meer taal boekjes. Je zou ook wat op internet kunnen zoeken en uitprinten
Ik weet niet of je vaak in Hongarije komt, maar deze woordenboeken worden voor zover mij bekend alleen in Hongarije uitgegeven.
Daar kan je zowel kleine woordenboeken Hu-NL / NL-Hu kopen, als ook uitgebreide.
In de meeste boekenwinkels in Hongarije (zeker in Budapest) kom je die tegen.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, ik heb gewoon m'n woordenboeken Hu-NL/NL-Hu in Nederland gekocht.
itsme
12 jaar geleden
@Widar: Ze kunnen wel hier te koop zijn, maar ze worden in Hongarije uitgegeven. En de vraag was waar het het goedkoopste is. En dat is in Hongarije.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ maar reken de reiskosten niet mee.
itsme
12 jaar geleden
Als je speciaal daarvoor naar Hongarije gaat: inderdaad, dan worden ze duur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, de vraag definieert niet welke locaties tot de mogelijkheden behoren. Ik ging uit van Nederland, maar als je Hongarije ook goed rekent, dan zijn ze in Hongarije waarschijnlijk goedkoper ja. Overigens stel je in je antwoord volgens mij toch wel duidelijk dat ze alleen in Hongarije verkrijgbaar zouden zijn en daar reageerde ik eigenlijk op. (Dat de uitgever in Hongarije zit, wil niet zeggen dat 'ie z'n boeken niet buiten Hongarije afzet)
itsme
12 jaar geleden
Ik heb ze zelf ook in Nederland gekocht, maar kwam er naderhand in Budapest achter dat ze daar nieuwere uitgaven hadden, die bovendien veel goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel goedkoper eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geenidee, maar ik denk dat je de reiskosten er niet uit haalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien als je op de fiets gaat :)
Tweedehands zijn ze erg goedkoop te krijgen:
http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoeken.php?schrijver=&titel=&overig=woordenboek+hongaars&tweedehands=1&nieuw=1
Hier staan engels-hongaarse, duits-hongaarse maar ook nederlands-hongaarse woordenboeken tussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral op boekenbeurzen(googelen)Ik zelf zocht Fries en Pools en vond beiden bij DE Slegte in Rotterdam