Kan ik nog topwielrenster worden?

Ik ben 15 en zou graag beginnen met wielrennen, er zijn er wel veel zeggen dat je in het vrouwenwielrennen meer kans hebt om door te breken, maar dat geloof ik niet, een vrouw moet er even veel voor doen als een man.
Ik zal wel nog niet onmiddellijk beginnen met wedstrijden, dat kan nog enkele jaren duren, is dat mogelijk of is het beter om gewoon zelf af en toe te trainen en het wedstrijdgebeuren te laten voor wat het is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon ervoor gaan!

Het beste antwoord

Je bent met 15 jaar echt niet te oud, maar als je de ambitie hebt om topwielrenster te worden is het wel heel belangrijk dat je je zo snel mogelijk aanmeld bij wielerclub bij jou in de buurt. Je zult veel moeten trainen (niet af en toe) en gelijk beginnen met wedstrijd ervaring op te doen. Het wielerwereldje is heel hard en als je nog langer wacht met de kennismaking van deze wereld, ben je gewoon te laat.
Conclusie: Lid worden van een vereniging, aan veel clubwedstrijden meedoen, veel trainen en de belangrijkste van allemaal: Keep it clean...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

15 jaar is zeker en vast niet te oud . Ik raad je aan om eens bij de plaatselijke wielerclub om begeleiding te gaan vragen.