Lance Armstrong heeft al vele malen gereageerd op de beschuldigingen van het Amerikaans doping bureau, naar zijn zeggen is hij gestopt met zichzelf te verdedigen omdat ze hem telkens opnieuw blijven beschuldigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, da's waar ook. Maar omdat hij de publiciteit meestal niet schuwt zou je verwachten dat hij wel iets te zeggen zou hebben over het rapport van de USADA. Of hij houdt wijselijk zijn mond, dat kan ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het vermoedde dat hij wijselijk zijn mond houdt. Er waren al collega renners die hem beschuldigde met de opmerking dat de doping niet gevonden kon worden omdat hij medicatie ivm. kanker mocht gebruiken.