wie is dit?

op internet staat dat dit robert gesink is maar ik denk lars boom dus wie is het

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik, als wielerfanaat, zag meteen wie dit was: Lars Boom. Aan de hand van 3 a 4 voorbeelden zal ik U vertellen waarom:
-Het typische gezicht van Boom. Die tong in de zijkant van de mond is typisch Boom!
-De ogen. Als vergelijkingsmateriaal heb ik voor U 2 foto's, waarin duidelijk is dat de ogen van Boom zijn.
-De vorm van het gezicht, kijk maar eens naar de kin. Zie plaatjes voor vergelijkingsmateriaal.
(-Het regnjack duidt wrs. naar Boom, omdat Boom meer van de kleine klassiekers is in de regenachtige tijd in bijv. Polen, Belgie en Nederland, terwijl Gesink zich vooral richt op de grote rondes zoals de Tour in Frankrijk, de Vuelta in Spanje en de Giro in Italie.)

Voor mij is het duidelijk; ik weet zeker dat het Boom is! Ik hoop dat je overtuigd bent!

MVG
Niekse11, die vorig seizoen naar de Tour is geweest en min. 80% van de BeNeDuLux-Wedstrijden heb gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh Foto's zitten er niet bij, zal ze indien mogelijk morgen erop zetten. Anders: typ Boom en Gesink in op Google en je vind meteen de "pasfoto" van beiden.
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan ook de foto op google images zoeken, dan staat erbij robert gesink
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraagsteller heeft een foto gevonden op internet waarop stond dat het idd Gesink was. De vraagsteller wist het niet zeker, en vroeg het daarom. Als je het vergelikkt met andere foto's, zie je duidelijk dat het Boom is ;--).